امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 408
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, ایران, ویژه تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ | ارسال توسط :

آغاز به کار رسمی مرکز کارآموزی بین کارگاهی هتل ‌جهانگردی ارومیه

مراسم آغاز به كار رسمی مرکز کارآموزی بين‌ کارگاهی هتل جهانگردی اروميه با هدف توانمندسازی منابع انسانی و در نتیجه ایجاد اشتغال مولد و پایدار با استفاده از ظرفیت‌های موجود با رویکرد آموزش های نوین از جمله حوزه صنعت هتلداری و گردشگری، مرکز کارآموزی بين کارگاهی هتل جهانگردی برگزار شد.
آغاز به کار رسمی مرکز کارآموزی بین کارگاهی هتل ‌جهانگردی ارومیه

به گزارش پژواک قلم، مراسم آغاز به کار رسمی مرکز کارآموزی بین‌ کارگاهی هتل جهانگردی ارومیه با حضور صلاح خان احمدزاده مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان‌غربی، رضا صابونچی مدیرعامل جامعه ‌حرفه‌ای ‌هتلداری ‌استان، میثم موحدفر مدیر آموزش و استانداردسازی شرکت سرمایه‌ گذاری‌ ایرانگردی ‌و جهانگردی ‌کشور و محمد خدایی مدیر‌ منطقه‌غرب ‌هتل‌های ‌ایرانگردی ‌و جهانگردی برگزار شد و هدف از برگزاری این کارگاه در راستای توانمندسازی منابع انسانی و در نتیجه ایجاد اشتغال مولد و پایدار با استفاده از ظرفیت‌های موجود با رویکرد آموزش های نوین از جمله حوزه صنعت هتلداری و گردشگری، مرکز کارآموزی بین کارگاهی هتل جهانگردی ارومیه است.

میثم موحدفر، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به اینکه رشد صنعت گردشگری نیاز به جذب و آموزش نیروی انسانی در این صنعت انسان محور، اهمیت ویژه ای یافته، گفت: تنها نیروی انسانی نمی تواند ضامن عملکرد مطلوب برای دست یابی به اهداف این بخش باشد، بلکه علاوه بر آن آموزش های تخصصی مهارتی برای خدمات دهندگان نیز تعیین کننده است.

صلاح خان‌احمدزاده با تاکید بر کنار هم قرار دادن دانش های مهارتی و صنایع افزود: در کنار هم قرار گرفتن مهارت و صنایع در جهت بهینه سازی نیروی انسانی به عنوان کلیدی ترین و اصلی ترین منبع کسب و کار می تواند الگو و مدلی مناسب برای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات کشور باشد.

مدیرآموزش و استانداردسازی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی کشور نیز با اشاره به منابع تاریخی و جغرافیایی ایران در جذب توریسم بیان کرد: آذربایجان غربی از لحاظ برخورداری از جاذبه های تاریخی و فرهنگی جایگاه بالایی دارد و می توان از آموزش هتلداری و گردشگری بر اساس استانداردهای بین المللی به عنوان نوعی سرمایه گذاری و عامل کلیدی در توسعه صنعت توریسم در استان نام برد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، گردهمایی دهیاران جهت کلیه امورات مربوطه در هتل های کشور انجام شود، که این امر علاوه بر فرهنگ سازی در راستای اهداف پیش بینی شده از جمله توسعه گردشگری روستایی منجر به توسعه این صنعت نیز خواهد شد.

رضا صابونچی، مدیرعامل جامعه حرفه ای هتلداری آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری به عنوان صنعت غالب هزاره سوم افزود: گردشگری با همه زیر شاخه های خود، قوی ترین، پایدارترین و بی خطرترین بخشی است که می تواند فرصت های بی شماری را برای اشتغال و فعالیت های معنادار، به جامعه کنونی عرضه کند.

وی گفت: از سوی دیگر کشور ما یکی از سرزمین هایی است که از قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری فراوانی برخوردار است. از این رو در گذار به سوی توسعه ی پایدار بخش گردشگری می تواند حجم بزرگی از راهبردهای اقتصادی و اجتماعی کشور را به صورتی مطلوب دربرگیرد.

محمد خدایی، مدیر منطقه غرب هتل های ایرانگردی و جهانگردی یادآور شد: با توجه به نگاه ویژه دولت به بحث گردشگری و سیاست های تشویقی زمان مناسبی است تا با فراهم ساختن زیر ساخت های لازم از سوی سازمان‌های متولی و مشارکت بخش خصوصی در صنعت هتلداری شاهد اتفاقات بزرگی در توسعه گردشگری استان باشیم.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.