امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 473
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ | ارسال توسط :

۵۶۰ خانوار روستایی آذربایجان غربی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: با ایجاد یک سایت جدید 4G و ارتقاء پنج سایت هشت روستای آذربایجان غربی با 560 خانوار به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت متصل شد.
۵۶۰ خانوار روستایی آذربایجان غربی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند

به گزارش پژواک قلم، قاسم جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی اظهار کرد: توجه به مناطق محروم و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا از برنامه‌های با اولویت ‏وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در استان برای تحقق آن به جد پیگیر هستیم.

وی افزود: هشت روستای قلعه جوق،یادآباد،اوطمش ،خانقاه ،اباطی آغ باش،گرم دره و مظفرآباد  با جمعیتی بالغ بر دو هزارو ۱۳۷ نفر از بستر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت بهرمند شدند تا قدمی دیگر برای تحقق دولت الکترونیک برداریم.

جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات ضمن تبیین وضعیت توسعه ای استان گفت: در حال حاضر پوشش اینترنت روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان  ۸۱ درصد است و تلاش می کنیم تا شهریور سال آتی با پوشش اینترنت روستاهای باقیمانده ۱۰۰ درصد این روستاها را پوشش دهیم.

مدیر کل ارتباطات استان بیان کرد:طراحی سایت ها در قالب HLD برای تمام روستاهای باقیمانده بالای ۲۰ خانوار استان صورت گرفته و اعتبارات در قالب طرح USO تامین و به اپراتور های ارتباطی ابلاغ شده است.

جلیلی نژاد تصریح کرد:مهمترین بستر تحقق اهداف دولت مردمی در مورد تسهیل در ارائه خدمات دستگاه ها به مردم و حرکت به سمت الکترونیکی شدن خدمات و هوشمندسازی آنها است.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.