امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 644
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, پژواک قلم, سیاسی, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۰ | ارسال توسط :

رسیدگی به ۲۴۷ پرونده تخلفات وکلای آذربایجان غربی

رئیس کانون وکلای آذربایجان غربی گفت: به ۲۴۷ پرونده تخلفات وکلا رسیدگی شده که از این تعداد ۱۷۶ پرونده منجر به منع تعقیب و ۷۱ فقره منجر به صدور کیفر خواست شده است.
رسیدگی به ۲۴۷ پرونده تخلفات وکلای آذربایجان غربی

به گزارش پژواک قلم، علی علیزاده، رئیس کانون وکلای آذربایجان غربی ۲۵ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی دریاچه ارومیه و کم کاری برخی مسئولین ستاد احیای دریاچه ارومیه، کانون وکلای استان به عنوان یک NGO برای پیگیری موضوع و تخلفات این حوزه اعلام آمادگی می کند تا بتوانیم بر این مشکل بزرگ فائق آییم.
وی افزود: تعداد وکلای فعال استان ۱۲۵۵ نفر است که ۱۲۵۱ وکیل پایه یک بوده، ۸ وکیل معلق شده و در حال حاضر ۲۸۸ نفر کارآموز هستند و با توجه به معضل بیکاری برخی وکلا، برای ترمیم چالش بیکاری وکلای استان و راه اندازی کمیسیون اشتغال تلاش می کنیم.
علیزاده بیان کرد: به ۲۴۷ پرونده تخلفات وکلا رسیدگی شده که از این تعداد ۱۷۶ پرونده منجر به منع تعقیب و ۷۱ فقره منجر به صدور کیفر خواست شده است.
وی ادامه داد: در راستای راه اندازی داوری منطقه ای در استان، طی ۶ ماه گذشته ۳ دوره آموزشی در مرکز داوری برگزار شد و کانون وکلای استان در حوزه مشاوره معاضدتی فعال است و در این راستا در ۲۰۰ پرونده معاضدتی وکیل معرفی کرده است.

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.