امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 362
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, سیاسی, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ | ارسال توسط :

شناخت استعداد های برتر مردمی از اهداف برگزاری چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج است

مسئول سازمان فضای مجازی گفت: شناخت استعداد های برتر مردمی، نمایش توانمندی های تخصصی در عرصه محتوای دیجیتال، حمایت از محصولات برگزیده و حرکت به سمت نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی و مردمی از اهداف برگزاری این رویداد است.
شناخت استعداد های برتر مردمی از اهداف برگزاری چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج است

نوذر شریعت پناه، مسئول سازمان فضای مجازی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان با اعتبار۷۰ میلیون تومان در سه بخش بازی تلفن همراه، نرم افزار تلفن همراه و پویا نمایی در حال برگزاری است.
وی افزود: برگزاری این رویداد دیجیتالی نشان می دهد که استعدادها و نخبگان شایسته ای در استان وجود دارد که در صورت حمایت می توانند در توسعه استان و کشور سهیم باشند و ما باید از این ظرفیت در جهت اشاعه جهاد تبیین بهره مند شویم.
شریعت پناه بیان کرد: این رویداد از ۲۵ آبان همزمان با سراسر کشور آغاز بکار کرده و تا ۲۷ آبان ماه ادامه دارد و نفرات برگزیده به مرحله کشوری رویداد که آذر ماه سال جاری برگزار می شود، اعزام می شوند.
وی ادامه داد: در دوره قبل ۲۴تیم از سراسر استان شرکت کرده بودند و امسال ۱۳۲ نفر در قالب ۳۶ تیم در حوزه های قرآن و عترت، سبک زندگی، گردشگری، خدمات شهری، بازی های آموزشی ، سلامت و ورزش حضور دارند.
مسئول سازمان فضای مجازی آذربایجان غربی تصریح کرد: در این دوره از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استعداد هایی حاضر شده اند که اگر از ظرفیت آنها استفاده شود به فعلیت تبدیل می شود و برای حمایت نیازمند جذب سرمایه گذار و اسپانسر مالی هستیم.
وی گفت: در بخش پویانمایی ۱۷تیم، نرم افزار موبایلی ۱۵ تیم و بازی موبایلی ۴تیم حضور دارند و شناخت استعداد های برتر مردمی، نمایش توانمندی های تخصصی در عرصه محتوای دیجیتال، حمایت از محصولات برگزیده و حرکت به سمت نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی و مردمی از اهداف برگزاری این رویداد است.

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.