امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 532
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, ایران, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ | ارسال توسط :

تشریح برنامه های دهه کرامت ۱۴۰۲

تشریح برنامه های دهه کرامت 1402
تشریح برنامه های دهه کرامت ۱۴۰۲

به گزارش پژواک قلم، نشست خبری مسئول کاروان زیر سایه خورشید آذربایجان غربی با اصحاب رسانه پیرامون تشریح برنامه های دهه کرامت برگزار شد.

آقالو مسئول کاروان زیر سایه خورشید آذربایجان غربی گفت : امسال پانزدهمین دوره کاروان زیر سایه خورشید از ۳۰ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد در شهرستان های آذربایجان غربی با حضور دو کاروان از خادمان آستان قدس رضوی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: حضور خادمان مزین به نام شهدای امنیت شهید عباس فاطمیه و مهدی اثنی عشری از شهدای اغتشاشات اخیر خواهند شد.

مسئول کاروان زیر سایه خورشید آذربایجان غربی افزود: از ۱ تا ۶ خرداد کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان های شمال و جنوب استان برای اجرای برنامه ها حضور پیدا خواهند کرد و از هفتم تا ۱۱ خرداد ماه هم برای اجرای برنامه ها در ارومیه و شهرها و روستاهای تابعه حضور خواهند یافت.

وی محوریت اجرای برنامه ها را توجه به شعار سال، بانوان و دختران، فراجا و تقدیر از خانواده شهدای امنیت عنوان کرد و بیان داشت: در برنامه های امسال توجه ویژه ای به خانواده، جوانی جمعیت، همچنین دختران و بانوان شده است و در این راستا از برخی خانواده هایی که دارای فرزند بیشتر هستند تجلیل به عمل خواهد آمد.

آقالو عنوان داشت: با توجه به تقارن دهه کرامت با ایام امتحانات، خادمان امام رضا (ع) با پرچم آستان قدس رضوی در برخی مدارس قبل از آغاز امتحانات برای روحیه دادن به دانش آموزان حضور خواهند یافت و هدایا و بسته های فرهنگی به دانش آموزان اهدا خواهند کرد.

وی گفت: امسال برنامه های ویژه ای برای معلولین، نابینایان و ناشنوایان و سالمندان در محلات برگزار می شود، همچنین با هماهنگی شهرداری از برخی پارکبان ها زحمتکش به صورت غافل گیرانه نیز تقدیر خواهد شد.

مسئول کاروان زیر سایه خورشید آذربایجان غربی تصریح کرد: یکی از برنامه های شاخص زیر سایه خورشید با همکاری کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان ، ۳۱ اردیبهشت همزمان با روز دختر در پارک گوللرباغی برگزار خواهد شد.

آئین اختتامیه جشنواره شعر ترکی رضوی امسال ۴ خرداد با حضور خادمان آستان قدس رضوی در میاندوآب برگزار می شود.

آقالو با بیان اینکه تعدادی تاکسی در ارومیه در روز تولد امام رضا با اجرای طرح (به حساب مهمان امام رضا) به صورت رایگان مسافر جابه جا می کنند، اظهار کرد: اهدای جهیزیه، سیسمونی، اهدای بسته های معیشتی، آزادی زندانیان غیر عمد از جمله برنامه های زیر سایه خورشید است.

بازدید از پایگاه های مرزی، تجلیل از خانواده های بالای ۳ فرزند، ترخیص بیماران نیازمند و… از برنامه های کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود.

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.