امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 669
  پرینتخانه » آخرین اخبار, استان ها, ایران, ویژه تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ | ارسال توسط :

وزیر ورزش و جوانان در مورد تعطیلی پروژه احداث خانه جوان ارومیه پاسخگو باشد

نماینده مردم ارومیه در مجلس، با انتقاد از عدم پاسخگویی وزیر ورزش و جوانان نسبت به تذکرات داده شده پیرامون ضرورت تکمیل پروژه احداث خانه جوان ارومیه گفت: ما همچنان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا این پروژه بسیار مهم و حیاتی هر چه سریعتر به نتیجه برسد.
وزیر ورزش و جوانان در مورد تعطیلی پروژه احداث خانه جوان ارومیه پاسخگو باشد

به گزارش پژواک قلم، سیدسلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تشریح نتیجه تذکرات متعدد به وزیر ورزش و جوانان و پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل پروژه احداث خانه جوان ارومیه، گفت: متاسفانه پس از گذشت چند سال هنوز خانه جوان ارومیه تکمیل نشده و تنها ۳۰ درصد آن ساخته شده است چراکه بودجه تخصیص داده شده به این بخش کافی نبوده و این موضوع باعث تعطیلی این پروژه شده است.

وی ادامه داد: بنده به تازگی در این مورد نشستی با استاندار داشتم و دستورات لازم به مدیرکل را اخذ کردم، همچنین در رایزنی که در این زمینه با فرماندار و مدیر کل امور ورزش وجوانان داشتیم به این نکته اشاره کردند که اعتباراتی که به این پروژه اختصاص پیدا می‌کند سالانه حدود ۴میلیارد تومان است که پاسخگوی نیاز این بخش نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: هم‌اکنون در تلاش هستیم تکمیل این پروژه که ازمطالبات جوانان ارومیه است، تسریع شود چرا که جایگاه ورزش برای جوانان در ارومیه هنوز مشخص نیست و سمن‌ها در این زمینه مطالبه‌گرهستند اما متاسفانه روند اجرای این پروژه هنوز از سرعت کافی برخوردار نیست.

ذاکر تاکید کرد: ما در این زمینه به وزیر ورزش وجوانان تذکردادیم تا پاسخگو باشد اما هنوز پاسخی نداده است، بنابراین همچنان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا این پروژه بسیار مهم و حیاتی که تکمیل آن به افزایش تحرک و نشاط جوانان این منطقه منتهی خواهد شد هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

| منبع خبر : خبرگزاری ملت
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.