امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 889
  پرینتخانه » اجتماعی, ایران, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ | ارسال توسط :

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه سلماس معرفی شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه بهمراه رئیس روابط عمومی با حضور در دفتر فرماندار شهرستان سلماس علی فتانی فرشباف را به عنوان سرپرست ناحیه سلماس معرفی کرد.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه سلماس معرفی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد ضمن تقدیر از عملکرد و خدمات مطلوب سعید قاسمی فر رئیس پیشین ناحیه سلماس گفت: شهرستان سلماس به جهت دارا بودن مناطق صعب العبور روستایی و اهمیت سوخترسانی به این مناطق از استراتژی خاصی برخوردار است.

مجرد افزود: با آغاز فعالیت های کشاورزی در منطقه در حال حاضر بالغ بر ۳۵ درصد سوخت بخش کشاورزی در سطح ناحیه سلماس توزیع شده و ادامه دارد.

وی گفت: در طول سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۱۶ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی (بنزین، نفت سفید، نفتگاز و نفت کوره) در سطح ناحیه سلماس توزیع شده است

ذبیح الله کاظمی فرماندار شهرستان سلماس در این نشست از سوخترسانی مستمر و بی وقفه در ناحیه سلماس قدردانی نمود و گفت: قاسمی فر رئیس پیشین ناحیه سلماس در دوره ریاست خود بسیار فرد مردم دار با تعهد، با تجربه و از دانش فنی و مرتبطی در حوزه نفت برخوردار بود و از ارتقاء نامبرده در جایگاه سازمانی بالاتر ابراز رضایت نمود و برای سرپرست جدید ناحیه سلماس آرزوی موفقیت کرد و از وی خواست با تعامل مطلوب و سازنده با مجموعه فرمانداری، بخشداری ها و دیگر سازمان های دولتی گامهای مثبتی در راستای خدمت به مردم بردارد.

این مقام مسئول در ادامه بازدید یکروزه خود و هیات همراه با مردم شریف شهرستان سلماس دیدار و به نکات کلیدی در امر سوخترسانی ناحیه اشاره کرد و گفت : با توجه به وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده های نفتی در انبارهای منطقه ارومیه، هیچگونه نگرانی در مورد تامین و توزیع فرآورده های نفتی مورد نیاز شهروندان سلماس وجود ندارد.

لازم به ذکر است در پایان از عملکرد شایسته رئیس پیشین ناحیه سلماس با اهدای لوحی به رسم یادبود توسط فرماندار این شهرستان تقدیر و حکم سرپرست جدید ابلاغ شد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.