امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 5 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 933
  پرینتخانه » اجتماعی, ایران, سیاسی, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰ | ارسال توسط :

گردهمایی دبیران انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو

گردهمایی دبیران انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با حضور حجت‌الاسلام مهاجری مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو، اصلانی مسئول امور استان‌ها و ارزیابی فرهنگی وزارت نیرو، جمعی از مسئولین فرهنگی شرکت توانیر و دبیران انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی سراسر کشور برگزار شد.
گردهمایی دبیران انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو

به گزارش پژواک قلم، این گردهمایی با هدف انسجام بخشی برنامه‌های عملیاتی حوزه فرهنگی شرکت‌های مادر تخصصی و با حضور دبیران و مسئولین فرهنگی صنعت آب و برق سراسر کشور و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس طاهر کیامهر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی این شرکت طی دو سال اخیر عنوان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی وظیفه خطیر و مهمی است که مسئولین فرهنگی برعهده دارند.

وی ضمن حائز اهمیت توصیف نمودن فعالیت‌ها و بسترهای فرهنگی و تاثیر آن بر تمام حوزه‌های جامعه اضافه کرد: مقوله فعالیت فرهنگی به عنوان زیر ساخت اساسی و موثر بر تمام حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی است که اگر براساس آموزه‌های دینی فرهنگ را تقویت کنیم در تمام حوزه‌ها شاهد پیشرفت چشمگیر خواهیم بود.

همچنین حجت‌الاسلام مهاجری مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو در این جلسه بیان کرد: دید مسئولین فرهنگی در انجام کارهای فرهنگی باید همانند انجام یک عبادت باشد و در انجام این وظیفه خطیر باید رضایت الهی را اولویت کاری قرار دهند.

وی در ادامه اضافه کرد: بی‌تردید انجام امور فرهنگی کار مشکل و حساسی است چرا که مستقیما با روح و عواطف انسان‌ها مرتبط است بنابراین پیچیدگی و اهمیت و ظرافت انجام این امور بسیار بیشتر می‌باشد.

مشاور وزیر نیرو داشتن روحیه جهادی را شرط اصلی انجام کارهای فرهنگی دانست و گفت: انجام کارهای فرهنگی نیازمند روحیه جهادی است و بدون داشتن روحیه جهادی نمی‌توان کارهای موثری انجام داد.

وی همچنین بر توجه و اهتمام ویژه در اجرای برنامه‌های فرهنگی ابلاغی سال ۱۴۰۳ تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود اجرای برنامه‌های فرهنگی ابلاغی برای سالجاری مورد توجه قرار گیرد و باید به صورت برنامه محور پیش رفت.

تشکیل منظم و مستمر شورای فرهنگی، برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه همکاران وزارت نیرو و تشویق حضور حداکثری در انتخابات با رعایت اصل بی طرفی از دیگر مواردی است که مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو در سخنان خود تاکید کرد.

در پایان این جلسه دبیران فرهنگی به بیان پیشنهادات و نکته نظرات خود پرداختند.

گفتنی است این گردهمایی به مدت ۲ روز و در محل سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.