امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۱۵ شهریور , ۱۴۰۳ - 2 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 944
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, سیاسی, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶ | ارسال توسط :

تیرهای چوبی آسیب دیده ناشی از مزاحمت حیوانات در مسیر گردنه زمزیران اصلاح و مقاوم سازی شد

با حضور به موقع اکیپ‌های توزیع برق سردشت تیرهای چوبی آسیب دیده ناشی از مزاحمت حیوانات در مسیر گردنه زمزیران اصلاح و مقاوم سازی شد.
تیرهای چوبی آسیب دیده ناشی از مزاحمت حیوانات در مسیر گردنه زمزیران اصلاح و مقاوم سازی شد

به گزارش پژواک قلم، با توجه به موقعیت جغرافیایی و کوهستانی و جنگلی بودن عمده مسیرها در شهرستان سردشت تیرهای چوبی در شبکه های برق روستایی و حومه این شهرستان با توجه به سبکی آن نسبت به پایه های بتونی و سهولت حمل و نصب و سرعت عمل بیشتر در مسیرهایی که امکان حمل تیر بتونی نیست بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به دسترسی سخت در این مسیرها همکاران مدیریت توزیع برق سردشت بارها با پای پیاده و بدون استفاده از جرثقیل این تیرها را حمل و در محل مورد نظر نصب نموده اند.

گفتنی است آسیب های ناشی از مزاحمت حیوانات همواره یکی از عمده ترین دلایل آسیب به تیرهای چوبی در این مناطق است که طبق گزارشات و بازدیدهای صورت گرفته از گردنه زمزیران و با توجه به اینکه این مناطق زیست بوم حیواناتی مانند گراز و دارکوب می باشد، برخی از تیرهای چوبی دچار آسیب هایی شده بود که با توجه به این آسیب ها خطر سقوط در این تیرها وجود داشت.

همکاران مدیریت توزیع برق سردشت به منظور مقاوم سازی شبکه و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و در نهایت بهبود ارائه خدمات ضمن شناسایی نواحی با تیر‌های چوبی آسیب دیده و در معرض سقوط؛ با حضور به موقع عملیات تعویض تعدادی از این تیر‌های چوبی شناسایی شده را در مسیر گردنه زمزیران در کوتاهترین زمان ممکن انجام دادند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.