امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 5 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 970
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹ | ارسال توسط :

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک تامین اجتماعی آذربایجان غربی با پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه

تفاهم نامه همکاری اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان غربی با پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه انعقاد شد‌.
انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک تامین اجتماعی آذربایجان غربی با پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه

به گزارش پژواک قلم به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان، ریاست شعبه ۳ ارومیه، برخی از روسای ادارات اداره کل، ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه و جمعی از مدیران عامل و نمایندگان شرکتهای دانش بنیان در محل پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه برگزار شد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن استقبال از این نشست و تفاهم نامه، رفع موانع موجود در سر راه شرکتهای دانش بنیان و کمک به رشد و تعالی این شرکتها و استفاده از دانش ها، فناوری ها و تخصص این شرکتها در راستای افزایش راندمان، بهره وری و اشتغال آفرینی مبتنی بر دانش و فناوری را خواستار شد.

میثم عابدی، امضای این تفاهم نامه را فرصتی مناسب جهت کمک به افزایش ثروت از طریق توسعه اقتصادی متکی بر فناوری و نوآوری دانست و تاکید کرد امضای این تفاهم نامه بستری مناسب جهت توسعه کارآفرینی مبتنی بر علم و فناوری و بالا بردن ظرفیت ایجاد اشتغال دانش‌آموختگان ایجاد خواهد کرد.

دکتر جواد نوری نیا ضمن بیان اهمیت افزایش همکاری ها میان نهادها و صنعت با پارک علم و فناوری در سطوح مختلف، دانشگاه ارومیه را یکی از دانشگاه های مهارت محور بر شمرد و بر ضرورت توسعه فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اساتید این دانشگاه با نهادها، دستگاه ها و صنعت تأکید کرد.

در ادامه جلسه مدیران عامل و نمایندگان شرکتهای دانش بنیان به معرفی خدمات، تولیدات و فناوری های خود پرداخته و مقرر گردید ضمن تشکیل کمیته تخصصی، سندهای نیاز سنجی و طرح های ارائه شده توسط شرکتهای دانش بنیان به صورت تخصصی بررسی و طرح های منتخب جهت سرمایه گذاری انتخاب گردند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.