امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 330
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, بین الملل, سیاسی, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ | ارسال توسط :

اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سطح کشور از ۲۸ آبان به‌ مناسبت هفته بسیج

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: از ۲۸ آبان به‌ مناسبت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سطح کشور اجرا می‌شود و در این رزمایش قرار است ۱۲ نوع خدمت توسط اقشار مختلف بسیج اعم از بسیج اصناف، کارمندان، پزشکان، مهندسان عمران و ... ارائه شود.
اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سطح کشور از ۲۸ آبان به‌ مناسبت هفته بسیج

به گزارش پژواک قلم، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی، ۹ آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از ۲۸ آبان به‌ مناسبت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سطح کشور اجرا می‌شود و در این رزمایش قرار است ۱۲ نوع خدمت توسط اقشار مختلف بسیج اعم از بسیج اصناف، کارمندان، پزشکان، مهندسان عمران و … ارائه شود.

وی افزود: در برگزاری این رزمایش ۱۵۰ هزار نیروی جهادی در قالب ۱۴ هزار گروه جهادی در بیش از یک هزار نقطه کشور فعالیت خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: در سطح کشور ۴۲ هزار گروه جهادی وجود داشته و در ۴۳ شهرستان شورای جهادی و در ۳۲ استان مجمع جهادی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: طرح جامع «محرومیت‌زدایی مردم پایه» از ۱۰ اردیبهشت سال جاری در بیش از ۱۰ هزار روستای کشور آغاز شده و طی آن برنامه‌هایی برای حل مشکلات تامین آب شرب، آب کشاورزی و مسکن روستاییان اجرا می‌شود.

سردار زهرایی گفت: در سطح کشور ۱۶ هزار روستا آب شرب مطلوبی ندارند و با اجرای این طرح  مقرر شده است مشکل آب شرب هفت هزار و ۱۳۸ روستا حل شود و سهم آذربایجان غربی در این طرح ۳۰۰ روستا است.

وی گفت: در سطح کشور برنامه‌ریزی شده است تا ۴۰ هزار واحد مسکن روستایی ساخته شود که سهمیه آذربایجان غربی نیز در این طرح ۴۰۰ واحد است.

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.