امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 404
  پرینتخانه » آخرین اخبار, استان ها, اقتصادی, ایران, بین الملل, ویژه تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ | ارسال توسط :

راه‌اندازی شعبه بیست و سوم شرکت کیمیااسپیدی در ارومیه

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی گفت: امروز، بیست و سومین شعبه کیمیا اسپیدی در ارومیه راه‌اندازی می‌شود تا بتواند بخشی از نیاز مردم این استان را تامین کند.
راه‌اندازی شعبه بیست و سوم شرکت کیمیااسپیدی در ارومیه

به گزارش پژواک قلم، احمد هاشمی، مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر این شرکت با دو برند روغن موتور اسپیدی برای خودروهای متوسط و روغن موتور مگلوب برای خودروها با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد که مگلوب استاندارد بزرگترین شرکت‌های خودروسازی دنیا را دارد.

وی افزود: ماهانه ۱۲ تا ۱۳ هزار تن محصولات روغن موتور در کشور توزیع می‌شود که شرکت کیمیااسپیدی در نظر دارد با برنامه‌ریزی بلندمدت بخش اعظمی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل شرکت کیمیااسپیدی با بیان اینکه سیاست ما جلوگیری از گران فروشی روغن در کشور است، ادامه داد: برای این منظور توزیع عادلانه روغن موتور در سطح کشور در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد روغن‌ها به صورت مستقیم از تولیدکننده به دست اتوسرویس‌ها برسد.

وی تصریح کرد: برای این منظور بیست و سومین شعبه کیمیا اسپیدی در ارومیه راه‌اندازی می‌شود، میزان مصرف کشور در حال حاضر ۵۰۰ هزار تن است که ۲۵ تا ۳۰ درصد آن سهم شرکت اسپیدی است.

هاشمی گفت: یکی از موضوعات مهم شرکت اسپیدی این است که تقلب در این حوزه بسیار بالا است، برای جلوگیری از این موضوع شبکه مویرگی در سطح کشود شکل گرفت تا مستقیم محصولات از تولیدکننده به دست اتوسرویس‌ها برسد و کسی نتواند از این برند سوءاستفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم در یک سال آینده سهام شرکت در بورس نیز عرضه شود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.