امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 469
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ | ارسال توسط :

ضرورت پیاده سازی یک رویکرد پیشگیرانه برای مدیریت خطرات امنیتی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: افزایش بی رویه حملات سایبری، ضرورت پیاده سازی یک رویکرد پیشگیرانه برای مدیریت خطرات امنیتی را برای بسیاری از سازمان ها به اثبات می رساند.
ضرورت پیاده سازی یک رویکرد پیشگیرانه برای مدیریت خطرات امنیتی

به گزارش پژواک قلم، قاسم جلیلی نژاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در چهارمین نشست کارگروه سایبری و الکترونیک پدافند غیر عامل استان اظهار کرد: تأمین و توسعه امنیت، ایمنی و پایداری در فضای تبادل اطلاعات کشور رسالت اصلی این کارگروه است.

وی بیان کرد: پشتیبانی از برنامه دستگاه ها و بخش های زیرساختی و غیر زیرساختی در جهت کاهش آسیب دربرابر تهدیدات و جنگ از طریق ساماندهی و بکارگیری منابع و ظرفیت های ملی از اهداف  مهم این نشست است.

جلیلی نژاد تصریح کرد: شناسایی نقاط قوت و ضعف قسمت های مختلف حوزه فاوا موجب تقویت پایداری هر چه بیشتر زیرساخت های ارتباطی استان می شود.

مدیر کل ارتباطات استان گفت:فناوری اطلاعات دارای یک نقش حیاتی و تعیین کننده در اکثر سازمان های است که خود این حوزه نیازمند توجه بیش از پیش به مقوله امنیت داده ها و اطلاعات می باشد.

رئیس کارگروه سایبری و الکترونیک پدافند غیر عامل استان خاطر نشان کرد:افزایش بی رویه حملات سایبری، ضرورت پیاده سازی یک رویکرد پیشگیرانه برای مدیریت خطرات امنیتی را برای بسیاری از سازمان ها به اثبات می رساند.

جلیلی نژاد گفت: اهداف بخش پدافند غیر عامل بهبود فضای تعامل بین سازمانی در حوزه های مختلف ICT  است به نحوی که همه آنها مکمل یکدیگر بوده و در نهایت تمام تلاش ها به پایداری ارتباطات جهت تسریع در مقابله با بحران می انجامد که این موضوع در آذربایجان غربی به نحو مطلوب وجود دارد.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.