امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 417
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ | ارسال توسط :

کشف ۲۸ فقره سرقت با اشراف اطلاعاتی و عملیات مقتدرانه پلیس

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان از 28 فقره سرقت در اجرای طرح مقتدرانه مبارزه با سرقت و سارقان متواری در سطح استان، خبر داد.
کشف ۲۸ فقره سرقت با اشراف اطلاعاتی و عملیات مقتدرانه پلیس

به گزارش پژواک قلم، سرهنگ “صادق شکری” اظهار داشت: طرح مقتدرانه مبارزه با سرقت و محکومان متواری در سطح استان از روز دوشنبه یکم اسفند ماه با نام شهید مدافع امنیت ” محمد رضا حاجی حسینلو” با هدف تثبیت و ارتقاء امنیت در نقاط جغرافیایی استان آغاز شد.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته طی چندین عملیات مقتدرانه پلیس با هدف ارتقای امنیت اجتماعی تعداد ۲۸ فقره سرقت ( ۲ مورد اماکن خصوصی، ۳ مورد خودرو، ۳ مورد منزل و ۲۰ مورد سایر سرقت ها) کشف و همچنین در این رابطه ۱۲ نفر سارق و ۷ نفر محکوم متواری دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان افزود: سرقت یکی از جرایمی است که وقوع آن با کاهش احساس امنیت در جامعه ارتباط مستقیم دارد و مبارزه قاطعانه با این جرم همواره به عنوان یکی از مطالبات اصلی و دغدغه مردم از پلیس و دستگاه قضائی بوده و در فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به فراجا نیز مورد تاکید قرار داشته و در این راستا پلیس این موضوع را همیشه در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

سرهنگ شکری در پایان با قدردانی از مشارکت هدفمند شهروندان در طرح جامع و ضربتی پیشگیری از سرقت گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.