امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 486
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ | ارسال توسط :

سومین جلسه بررسی موانع پیش روی تله‌کابین ارومیه در سال جاری برگزار شد

سومین جلسه بررسی موانع پیش‌روی پروژه تله‌کابین ارومیه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و سرمایه‌گذار پروژه برگزار شد.
سومین جلسه بررسی موانع پیش روی تله‌کابین ارومیه در سال جاری برگزار شد

به گزارش پژواک قلم، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه گفت: تعیین تکلیف پروژه تله‌کابین و حل مشکل این پروژه خواسته جدی مردم و مسئولان بوده و با حضور سرمایه‌گذار امید است موانع پیش‌رو در اسرع وقت حل شود.
جواد کرمی اضافه کرد: سرمایه‌گذار پروژه تله‌کابین باید در اسرع وقت نسبت به اعلام برنامه زمانی مشخص برای اجرای پروژه اقدام کند در غیر این صورت تصمیمات دیگری برای اجرای پروژه اتخاذ خواهد شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی هم در این جلسه اظهار کرد: مجوز اجرای پروژه تله کابین در یک منطقه خوش آب و هوا در سال ۱۳۹۱ صادر شد که در آن زمان حجم پروژه ۴۰ میلیارد تومان برآورد شده بود.
مرتضی صفری افزود: اما متاسفانه پس از گذشت ۱۰ سال از صدور مجوز این پروژه تاکنون اقدام خاصی برای پیشبرد آن انجام نشده و همین موضوع موجب گله‌مندی مردم ارومیه شده است.
او با اشاره به عزم جدی مسئولان استانی برای تعیین تکلیف پروژه تله‌کابین ارومیه ادامه داد: با هدف پاسخ به مطالبات مردمی، یکی از جلسات یکشنبه‌های تولید استاندار آذربایجان غربی به حل و فصل پروژه تله‌کابین ارومیه اختصاص یافت و ایشان نیز از نزدیک از این پروژه بازدید و بر تعیین تکلیف آن در اسرع وقت تاکید کردند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با بیان اینکه در سال جدید نیز سه جلسه برای رفع موانع پیش‌روی این پروژه برگزار شده است، تصریح کرد: تاکنون چندین نوبت به سرمایه‌گذار برای تعیین تکلیف این پروژه فرصت داده شده و در بازه زمانی مشخصی باید سرمایه‌گذار خود را ملزم به اجرای پروژه دانسته و عزم جدی خود را نشان دهد چرا که دیگر تعلل در این مورد تضییع بیت‌المال و حق مردم محسوب می‌شود.

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.