امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 489
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, بین الملل, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ | ارسال توسط :

مهار ۲۸۳ راس احشام قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

جانشين مرزباني استان آذربايجان غربي گفت: در راستاي انسداد نوار مرزي و جلوگيري از ورود و خروج احشام قاچاق، مرزبانان پر تلاش سازمان رزم دوم ستاد هنگ مرزي پيرانشهر در ارتفاعات قنديل با اقدامات خاص اطلاعاتی و عملیاتی و کمین های هدفمند ، موفق به کشف 283راس احشام از نوع گوسفند شدند.
مهار ۲۸۳ راس احشام قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

سرهنگ ” عباس مرادی” جانشین مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، گفت: در راستای انسداد نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج احشام قاچاق، مرزبانان پر تلاش سازمان رزم دوم ستاد هنگ مرزی پیرانشهر در ارتفاعات قندیل با اقدامات خاص اطلاعاتی و عملیاتی و کمین های هدفمند ، موفق به کشف ۲۸۳راس احشام از نوع گوسفند شدند.
وی افزود: مرزبانان مجاهد پس از ۲۴ ساعت کار عملیاتی در شرایط بد جوی و نامساعد در معابر نفوذی با مشاهده گله های احشام قاچاق در دسته های جداگانه با هدایت افراد ناشناس در حال خروج از خاک کشورمان می باشند که با توجه به شرایط حساس حوزه استحفاظی، با موضع مناسب و انسداد نوار مرز موفق به کشف احشام قاچاق شدند.
سرهنگ “مرادی” با اشاره به اینکه قاچاقچیان با مشاهده مامورین عرصه را بر خود تنگ دیده و با استفاده از عوارض طبیعی و رها کردن احشام از محل متواری شدند تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی دقیق از محل تعداد ۲۸۳ راس احشام (گوسفند) قاچاق را کشف و مهار کردند.
جانشین مرزبانی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی احشام مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: مرزبانان به احدی اجازه هیچگونه بی نظمی و تخلف در اقتصاد و امنیت مرز های ایران اسلامی را نخواهند داد.

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.