امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 545
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, سیاسی, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ | ارسال توسط :

حضور شما خادمان رضوی نام امام رضا(ع) را در استان ما زنده تر خواهد کرد

خادمان بارگاه حرم مطهر رضوی و کاروان زیر سایه خورشید با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کردند
حضور شما خادمان رضوی نام امام رضا(ع) را در استان ما زنده تر خواهد کرد

به گزارش پژواک قلم، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار خادمان کاروان زیر سایه خورشید با تبریک دهه کرامت و با تجلیل از حضور خادمان بارگاه منور رضوی در استان گفت: خدا را شاکریم که ما در خانواده هایی به دنیا آمده‌ایم که محبت و دوستداری حضرت علی(ع) و اولاد علی(ع) در دل ما جا نهاده است و این نعمت بزرگی است و از همان ابتدا این بزرگان را شناختیم و انشاالله ما را به عنوان شیعیان و دوستداران خودشان قبول کنند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: علاوه بر این وجود حرم امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) در کشور جمهوری اسلامی هم مزید بر علت هستند و امیدواریم این محبت دست ما را در روز قیامت گرفته و ما را سعادتمند کنند.

وی گفت: همه ما باید تلاش کنیم زمینه را برای حضور خادمین امام رضا(ع) به نحو احسن اماده کنیم تا اقشار مختلف مردم از حضور خادمین استفاده کنند و نام و یاد امام رضا(ع) و یاد خداوند در استان آذربایجان غربی گسترش یابد.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی بیان کرد: استان آذربایجان غربی از لحاظ وجود اقوام و مذاهب مختلف استان حساسی بوده و یکی از محورهای وحدتی که می تواند در استان آذربایجان غربی به عنوان محوریت مورد توجه قرار گیرد، ارادت به امام رضا(ع) است.
وی خطاب به خادمان نیز گفت: با توجه به اینکه شما در خدمت امام رضا(ع) هستید شما هم باید قدردان این نعمت باشید و هر کسی این افتخار را ندارد و بسیاری از مردم این خادمی را آرزو دارند.

در پایان این نشست حکم انتصاب «ادریس آقالو» به عنوان مسئول شانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی اعطا گردید.

گفتنی است؛ خادمین امام رضا(ع) امروز در قالب دو گروه ۴ نفره از( ۳۱ اردیبهشت) تا( ۱۱ خرداد) در همه شهرستان های آذربایجان غربی حضور دارند.
همچنین خادمان کاروان زیر سایه خورشید با آیت الله سید علی اکبر قریشی نماینده مردم اذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز دیدار کردند.

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.