امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 656
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ | ارسال توسط :

مشترکین خانگی در آذربایجان غربی ۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پاداش گرفتند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریورماه انجام گرفت که در این مدت 536 هزارمشترک خانگی به مبلغ 68 میلیارد و 700 میلیون تومان مشمول پاداش شده اند.
مشترکین خانگی در آذربایجان غربی ۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پاداش گرفتند

به گزارش پژواک قلم، طاهر کیامهر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: مدیریت مصرف به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی برنامه عملیاتی گذر از دوره اوج بار مصرف بود که از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریورماه انجام گرفت که در این مدت ۵۳۶ هزارمشترک خانگی به مبلغ ۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مشمول پاداش شده اند.

وی عنوان کرد: طرح پاداش صرفه جویی برق در سال گذشته تنها برای مشترکان دارای مصرف زیر الگو اجرایی شد، اما امسال همه مشترکان  مشمول پاداش فوق شدند و در این مدت ۵۳۶ هزارمشترک خانگی ۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پاداش گرفتند.

کیامهر اظهار کرد: در سال گذشته نیز ۵۳ درصد مشترکین خانگی مشمول پاداش صرفه جویی شدند و ۳۱ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی گرفتند که در واقع ۶۰۰ هزار مشترک در طرح های مدیریت مصرف استان همکاری داشته اند.
وی در ادامه گفت: سرانه مصرف سال گذشته ۲۱۱ کیلووات ساعت بود که امسال این رقم بر اساس مدیریت مصرفی که صورت گرفت به به حدود ۲۰۰ کیلووات ساعت رسید؛ یعنی در واقع هر مشترک در ماه ۱۱ کیلووات ساعت صرفه جویی داشته که این میزان صرفه جویی در استان رضایتبخش بوده است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح مدیریت مصرف حدود ۵۳۶ هزار مشترک مشمول دریافت پاداش شدند که حدود ۴۳ میلیون کیلووات ساعت از این محل صرفه‌جویی شده است.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.