امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 808
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ | ارسال توسط :

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۶ پروژه لکه گیری و روکش آسفالت در آذربایجان‌غربی

به گزارش پژواک قلم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از افتتاح یا کلنگ‌زنی ۳۶ پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی در نقاط مختلف استان با اعتبار ۴۵۶ میلیارد تومان خبر داد. ‍ایرج دست نشان اعلام کرد: در ایام مبارک دهه فجر ۳۶ پروژه لکه گیری و روکش آسفالت به طول […]

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۶ پروژه لکه گیری و روکش آسفالت در آذربایجان‌غربی

به گزارش پژواک قلم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از افتتاح یا کلنگ‌زنی ۳۶ پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی در نقاط مختلف استان با اعتبار ۴۵۶ میلیارد تومان خبر داد.

‍ایرج دست نشان اعلام کرد: در ایام مبارک دهه فجر ۳۶ پروژه لکه گیری و روکش آسفالت به طول ۲۵۲ کیلومتر در نقاط مختلف استان با اعتبار ۴۵۶ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی در خصوص پروژه های قابل افتتاح در ایام الله مبارک دهه فجر خاطرنشان کرد: ۱۴ پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی در نقاط مختلف استان به طول ۶۱ کیلومتر افتتاح می‌شود که برای افتتاح این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد پروژه هایی که به مناسبت این ایام کلنگ زنی می‌شود، اذعان کرد: لازم به ذکر است که ۲۲ پروژه لکه گیری و روکش آسفالت در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی استان به طول ۱۹۱ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲۹۹ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

وی گفت: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تمام تلاش خود را برای ارتقا شاخص‌های حوزه تخصصی در راستای جلی رضایت عمومی و توسعه زیرساخت های حمل و نقلی به کار می‌گیرد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.