امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 846
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶ | ارسال توسط :

حذف بیش از ۱۵ هزار پروانه کسب کاغذی آذریجان‌غربی

تا تاریخ ۲۹ فروردین سال‌جاری بیش از ۱۵ هزار شناسه یکتا برای پروانه کسب های کاغذی و قدیمی از درگاه ملی مجوزها به صورت غیرحضوری و رایگان در آذربایجان‌غربی صادر شده است.
حذف بیش از ۱۵ هزار پروانه کسب کاغذی آذریجان‌غربی

به گزارش پژواک قلم به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی، تا تاریخ ۲۹ فروردین سال‌جاری بیش از ۱۵ هزار شناسه یکتا برای پروانه کسب های کاغذی و قدیمی از درگاه ملی مجوزها به صورت غیرحضوری و رایگان در استان صادر شده است.

شهرستان‌های های خوی، مهاباد و ارومیه در صدر جدول رتبه بندی شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در حذف پروانه های کاغذی قرار داشته و شهرستان‌های جهاربرج، چالدران و باروق در قعر این جدول حضور دارند.

براساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و از ۱۴۰۳ کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.

متقاضیان می توانند ️با ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، #رایگان و #غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

لازم به ذکر است با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

نویسنده : پروانه کاغذی |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.