امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 819
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ | ارسال توسط :

جام امید زیر ذره‌بین

روز موعود فرا رسید، مجتمع شهید کاظمی ارومیه میزبان برگزاری رویداد رسانه‌ای جام امید است.
جام امید زیر ذره‌بین

گروه‌های خبرنگاران برای رقابتی ۲۴ ساعته در تکاپو هستند، عده‌ای مشغول راه‌اندازی لپ‌تاپند و برخی لنز دوربینش را تنظیم می‌کنند.

قرار بود این رویداد برای اولین بار در آذربایجان‌غربی با رویکرد تولید محتوا با محوریت جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی و بیان اقدامات و دستاوردها برگزار شود به همین دلیل نبود تجربه مهمترین دغدغه اصحاب رسانه بود.

از یک هفته پیش که برگزاری این رویداد توسط بسیج رسانه اعلام شد، هیجان رقابتی دیگر در بین اصحاب رسانه شروع به قلیان کرد، هر کس سئوالی داشت از نحوه برگزاری، قالب‌های جشنواره..

پیش از فرارسیدن زمان آغاز بکار رویداد جام امید، دو تور خبری بازدید از واحد صنعتی هم در راستای این رویداد برگزار شد و اصحاب رسانه هر کدام در جهت تبیین دستاوردها و روایت پیشرفت‌های صورت گرفته از زاویه نگاه خود، اطلاعات اولیه و پایه‌ای را جمع کردند تا توشه‌ای پر بار برای این رویداد داشته باشد.

مراسم افتتاحیه با حضور سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید کاظمی، دبیر رویداد جام رسانه امید، رییس بسیج رسانه و نمایندگان خبرگزاری ها، جراید، پایگاههای خبری آغاز شد.

لنز دوربین‌ها به خط و قلم خبرنگاران آماده نت برداری شد.

سردار رمضان شریف در سخنرانی خود، رسانه را رکن مهم آگاهی بخشی دانست و از رسانه‌ها خواست تا در بیان دستاوردهای انقلاب، بیش از پیش در سنگر آگاهی بخشی استوارتر باشند.

وی در ادامه سخنان خود، امنیت را مولفه پیشرفت و اقتدار هرکشور عنوان کرد و افزود: ایران پس از انقلاب در حوزه امنیتی و دفاعی حریفی ندارد و دشمن امروز در برابر این اقتدار مستاصل است.

پس از پایان سخنرانی سخنگوی سپاه استارت این رقابت نفسگیر آغاز شد، اصحاب رسانه، هر کدام با تشکیل تیم های چند نفره و تقسیم وظایف آماده رقابت شدند.

همهمه شرکت کنندگان، فضای سالن را پر کرده بود، اعضای گروهها ایده‌های خود را با هم گروهی‌هایشان در میان می‌ گذاشتند، سر که می‌چرخاندی جز تکاپو برای تولید محتوا چیزی نبود.

زمان سپری می‌شد و عقربه‌های ساعت خبر از به نیمه رسیدن فرصت رقابت این رویداد ۲۴ ساعته می‌داد و رقابت همچنان تا دست یافتن به جامی از جنس امید ادامه دارد…

#پیشرفت_آذربایجان_غربی
#پیشرفت_ایران
#جام_رسانه_امید
#راویان_رسانه

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.