امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 853
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اقتصادی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ | ارسال توسط :

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربايجان غربی از کشف گوشی‌های قاچاق به ارزش 10 ميليارد و 500 ميليون ريال طی دو عمليات جداگانه در نوار مرزی استان خبر داد.
کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی آذربایجان غربی

به گزارش پژواک قلم، سردار محمد احمدی، فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف گوشی‌های قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طی دو عملیات جداگانه در نوار مرزی استان خبر داد و اظهار کرد: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیرهای احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد ۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.