امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 759
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, بین الملل, پژواک قلم, ویژه تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ | ارسال توسط :

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با کشف ۱۰۵ کیلو شیشه

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند بزرگ مواد مخدر با کشف 105 کیلوگرم شیشه با عملیات مشترک اطلاعاتی پلیس و سپاه شهرستان ماکو، خبر داد.
انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با کشف ۱۰۵ کیلو شیشه

سردار “رحیم جهانبخش” در گفت و گو با پژواک قلم، در تشریح این خبر اظهار داشت: پیرو خبر واصله مردمی در خصوص حمل و جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط باند حرفه ای و قصد ورود آن به استان، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران انتظامی و سپاه شهرستان “ماکو” قرار گرفت.

وی افزود: ضمن هماهنگی های قضائی، مأموران به محل های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، سرانجام یک دستگاه تریلی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: طی بازرسی صورت گرفته از تریلی توقیف شده، ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و در این خصوص ۳ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو (تریلی، پراید و پژو پارس) توقیف، که برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش در پاپان با تاکید بر تداوم طرح های مقابله ای پلیس با قاچاقچیان، مواد فروشان و معتادان متجاهر؛ از همراهی مردم فهیم استان که طی تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ در خصوص شناسایی مخلان نظم و امنیت پلیس را یاری می دهند، تقدیر و تشکر کرد.

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.