امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 607
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, ایران, ویژه تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ | ارسال توسط :

ارومیه میزبان مسابقات والیبال قهرمانی فرهنگیان کشور

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی فرهنگیان کشور در بخش برادران در ارومیه خبر داد.
ارومیه میزبان مسابقات والیبال قهرمانی فرهنگیان کشور

به گزارش پایگاه خبری پژواک قلم، علی مطهری در جمع خبرنگاران با تبریک عید غدیرخم و عید ولایت و امامت اظهار داشت: بی‌تردید رسانه‌ها نقش محوری و تاثیرگزاری در اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار و همچنین نقش بسزایی در آگاهی جامعه و بصیرت‌افزایی ایفا می‌کنند.

وی افزود: همچنین اصحاب رسانه می‌توانند به عنوان افرادی که در برابر امواج دروغ و فریب در جامعه ایستادگی کرده و اطلاع‌رسانی صحیحی را داشته باشند نقش ارزشمندی را ایفا می‌کنند و به عنوان آیینه‌ای هستند که مسائل و مشکلات جامعه را متعکس می‌کنند تا مشکلات مربوطه رفع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به میزبانی ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی فرهنگیان کشور در بخش آقایان گفت: در این رقابت‌ها ۳۲ تیم در قالب ۴۸۰ نفر بازیکن و مربی از ۱۷ تا ۲۱ تیر به رقابت می‌پردازند.

وی در ادامه نیز با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در زمینه توسعه و تجهیز مدارس افزود: از مهر ماه گذشته ۱۴ سالن ورزشی مدارس تجهیز و ضمن تکمیل سالن‌های ورزشی در میاندوآب و نواحی یک و دو، ۵۲ زمین مصنوعی ایجاد و ۲۸ کلاس تربیت‌بدنی به صورت کامل تجهیز شد.

مطهری با اشاره به وجود ۴۰ هزار نفر فرهنگی در استان بیان کرد: تاکنون اطلاعات مربوط به ۱۰ هزار نفر از آنها ثبت شده است.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با توجه ویژه به مدارس عادی یا دولتی اظهار داشت: بر این اساس رویکرد اداره کل آموزش و پرورش استان، قرارگاه جهادی”نصیب آموزشی برابر و عدالت تربیتی” است و با وجود تعداد بالای مدارس دولتی اما متاسفانه میزان اعتبارات آنها کم است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه اگر آموزش و پرورش مردمی‌سازی نشود به جایی نمی‌رسد تصریح کرد: همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هر جا جهادی عمل کرده‌ایم پیشرفت کرده وگرنه نتایج مطلوب حاصل نشده است.

انتهای پیام/

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.