امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 747
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, بین الملل, پژواک قلم, سیاسی, فرهنگی, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ | ارسال توسط :

امام راحل احکام اسلام را در مدیریت کشور به‌کار بست

سردار رمضان شریف گفت: امام خمینی(ره) احکام اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) را در مدیریت کشورمان به‌کار بست به همین دلیل انقلاب در مقابل همه آسیب‌ها مقاوم و شکست‌ناپذیر است.
امام راحل احکام اسلام را در مدیریت کشور به‌کار بست

به گزارش پژواک قلم، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، ۱۴ بهمن ماه در همایش بزرگ «جهاد تبیین و روایت» که با حضور کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) این روحانی فرزانه و مجاهد با پیروزی انقلاب اسلامی توانست یک زلزله سیاسی عمیق در دنیای کنونی به وجود بیاورد.

وی بر لزوم تأمل و تعمق بر رفتار پیامبرگونه ایشان تأکید کرد و گفت: به واسطه فعالیت‌ها، مجاهدات‌ و مبارزات ایشان ابنای بشر در دنیای معاصر توانستند یک رفتار پیامبرگونه را از فردی هم‌عصر خود مشاهد کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در تاریخ از مردان بزرگی نام برده شده است که به واسطه درک بالای سیاسی، بینش عمیق اجتماعی، شجاعت و مردم‌داری توانستند کارهای بزرگی را انجام دهند و کشور را مدیریت کنند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) نه‌ تنها کشور ما را از حلقوم‌ آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بیرون کشید بلکه دین و احکام اسلامی را به عرصه مدیریت کشور خودمان و منطقه وارد کرد.

شریف بر لزوم بازخوانی عمیق دستاوردهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین ارمغان‌ها این است که انقلاب اسلامی زنده و پویا است و این طوری نیست که در سال ۵۷ به پیروزی رسید و بعد مدیریت کشور را به عهده گرفت، بلکه شاهد هستیم که به معنای واقعی کلمه آرمان‌ها و ارزش‌ها همچنان زنده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک طرح نو و حرکت جدیدی را در جهان شکل داد، گفت: ‌استکبار جهانی دو بلوک را در جهان ایجاد کرده بود و دنیا را بین دو قدرت شرق و غرب تقسیم کرده بود و به‌تدریج درصدد بودند بلوک شرق را نیز حذف کرده و خود یکه‌تاز شوند ولی امام خمینی(ره) با پیروزی رساندن انقلاب اسلامی یک نگاه جدید مبتنی بر قرآن کریم و فرهنگ پیامبر اعظم(ص) مطرح کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آغاز چهل و پنجمین سال پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: در همه این سال‌ها حتی یک روز هم دشمنان از دشمنی دست برنداشته‌اند و انواع توطئه علیه ملت و نظام کردند تا انقلاب را عقب برده و مردم را ناامید کنند ولی با وجود همه دشمنی‌ها دستاوردهای انقلاب بی‌نظیر بوده است.

شریف بر لزوم نگاه منصفانه و بدون جانبداری به وضعیت کشورمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: آمریکایی‌ها قبل از انقلاب بر تمام شئون کشور ما حاکم بودند و ۱۳۰ هزار مستشار اعم از نفت، گاز، شیلات و امنیت به طور کلی تمام ثروت کشورمان را در اختیار داشتند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۳ سال یک نخست وزیر وابسته به صهیونیست‌ها مقدرات کشور ما را در اختیار داشت، ادامه داد: حتی تحلیل‌گران غربی نیز بر این مطلب صحه می‌گذارند که اختیار کشور ما در دست بیگانگان بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) شناخت عمیق از دشمنان ملت ما داشتند بنابراین به گونه‌ای این انقلاب را به پیروزی رساند که کسی نمی‌تواند بر آن خلل ایجاد کند، تکیه بر فرهنگ اهل بیت(ع)، پشتیبانی ملت و رهبری حکیمانه ولایت فقیه سه ضلع اصلی است که انقلاب را آسیب‌ناپذیر و مستحکم کرد.

شریف ضمن ابراز خشنودی از اینکه مقام معظم رهبری این انقلاب را شاداب، بالنده، پیش‌برنده، موفق و رو به جلو حرکت داده است، افزود: هم امام راحل هم رهبر معظم انقلاب از پشتیبانی حضرت مهدی(عج) برخوردار هستند چراکه با معادلات سیاسی نمی‌توان انقلابی با این عظمت را به پیروزی رساند و آن‌را به صورت زنده و الهام‌بخش حفظ کرد.

وی گفت: فعالیت‌ گروهک‌های تجزیه‌طلب در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب و نفوذی‌های آنها، جریان طولانی مدت و سخت جنگ تحمیلی و اتفاقاتی از این دست هر یک به تنهایی کافی بود تا انقلاب اسلامی را مچاله کرده و از پای دربیاورد ولی اراده خداوند متعال چیز دیگری بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ هزار نفر پای درخت انقلاب شهید شده‌اند که در بین آنها انسان‌های بزرگی همچون سردار سلیمانی، آیت‌الله بهشتی و آیت‌الله مطهری و … بودند، همه این‌ها سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند که نباید از کنارشان ساده بگذریم.

#پیشرفت_آذربایجان_غربی
#پیشرفت_ایران
#جام_رسانه_امید
#راویان_رسانه

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.