امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 774
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, بین الملل, سیاسی, فرهنگی, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ | ارسال توسط :

دشمن با قدرت رسانه‌ای اقدام به جنجال‌آفرینی در ایران می‌کند

سردار رمضان شریف گفت: در حوزه رسانه نمی‌توانیم انکار کنیم که قدرت در ید اختیار دشمن است، به طوری که از کوچکترین ضعف ما بزرگترین جریان‌سازی و عملیات روانی را علیه ملت بزرگ ایران راه می‌اندازند و ما قادر نیستیم در مقابل آنها بایستیم.
دشمن با قدرت رسانه‌ای اقدام به جنجال‌آفرینی در ایران می‌کند

به گزارش پژواک قلم، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز ۱۴ بهمن در آیین افتتاحیه جام امید رسانه که در سالن اجتماعات مجتمع شهید کاظمی ارومیه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: نوک پیکان حملات دشمن به واسطه قدرت رسانه‌ای آنها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به سمت ولایت فقیه بوده است.

وی ادامه داد: ایادی استکبار جهانی به واسطه رسانه‌های دست‌نشانده خود درصدد هستند این تفکر را القا کنند، نظامی که در راس آن عالمی فقیه قرار دارد، قادر نیست به تمام نیازهای جامعه پاسخگو بوده و مشکلات را برطرف کند و کشور را به سمت سعادت و رشد سوق دهد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف از القای تفکر فوق در جامعه را ایجاد یاس و ناامیدی عنوان کرد و افزود: همچنین دشمنان برای رسیدن به اهداف خود سه راهبرد اساسی دارند که پشیمان کردن مردم از انقلاب، بحرانی و بغرنج جلوه دادن وضعیت کنونی کشور و آباد نشان دادن سایر کشورها این رویکردها را دربرمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالی که جمعیت کشورمان ۳۴ میلیون نفر بود اما میزان وابستگی کشور به غرب بسیار زیاد بود ولی اکنون جمعیت افزایش یافته است که ۵۰ میلیون نفر آن زمان را درک نکرده‌اند پس این وظیفه رسانه‌ها است که برای جهاد تبیین و روشنگری درباره دستاوردهای انقلاب گام بردارند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: آن زمان یک پاسبان یا فرماندار با قلدری تمام همه کاره شهر بود که هم محکوم می‌کرد، هم مجازات می‌کرد و هم خیلی کارهای دیگر را انجام می‌داد؛ نسل جدید این را ندیده است ولی باید او را آگاه و روشن کرد تا بداند شرایط کنونی تا چه اندازه متفاوت و متمایز با زمان طاغوت است.

وی ادامه داد: در حوزه رسانه نمی‌توانیم انکار کنیم که قدرت در ید اختیار دشمن است، به طوری که از کوچکترین ضعف ما بزرگترین جریان‌سازی و عملیات روانی را علیه ملت بزرگ ایران راه می‌اندازند و ما قادر نیستیم در مقابل آنها بایستیم و نتوانستیم تصاویر واقعی از دستاوردهای انقلاب و خرابی‌های قبل از انقلاب را برای نسل جوان به تصویر بکشیم.

سردار شریف تصریح کرد: تمام منابع و ثروت ایران در پیش از انقلاب در دست آمریکا بود، امام خمینی(ره) این ثروت را از حلقوم آنها بیرون کشید و تحویل مردم داد و بارها نیز فرموده‌اند: ایران متعلق به همه مردم است.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی بنیان رژیم صهیونیستی را بر باد داد، خاطرنشان کرد: این عملیات هژمونی شکست‌ناپذیری آنها که در طول‌ سال‌ها برای آن هزینه و تبلیغ کرده بودند را از بین برد.

سردار رمضان شریف گفت: قاضی وینودرات مسئول پرونده حمله اسرائیل به لبنان در گزارش خود در مورد جنگ ۳۳ روزه‌ اذعان کرده است که شما باید جاده‌های بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی را دوطرفه بسازید تا راهی برای عقب‌نشینی در جنگ‌ها نیز داشته باشید.

وی اظهار کرد: طوفان‌الاقصی یک معجزه الهی بود که در حوزه حیثیتی، امنیتی و انتظامی هژمونی اسرائیل را شکست، در حالی که آنها همیشه مدعی بودند می‌خواهند به کشورهای اسلامی حکومت‌داری، حقوق بشر و رفاه آموزش دهند، اما اکنون به جایگاهی رسیده‌اند که در اغلب کشورهای جهان مردم فریاد می‌زنند که اسرائیل یک رژیم غاصب، کودک‌کش و وحشی است همان چیزی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری سال‌ها پیش آن را اعلام کرده بودند‌.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسکتبار جهانی در برابر عظمت و استقامت مردم ایران به زانو درآمده‌ که در نتیجه آموزه‌های اسلام چنین پیشرفتی حاصل شده و تا زمانی که این آموزه‌ها در کشور ساری و جاری باشد استقامت و عظمت مردم ایران نیز ادامه خواهد داشت.

#پیشرفت_آذربایجان_غربی
#پیشرفت_ایران
#جام_رسانه_امید
#راویان_رسانه

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.