امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 751
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, بین الملل, سیاسی, فرهنگی, کاریکاتور, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ | ارسال توسط :

افتتاح و کلنگ زنی ۱۹۲۷ طرح عمرانی و اقتصادی در آذربایجان غربی طی دهه فجر

معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: دهه فجر امسال ۱۹۲۷ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان در استان طی دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.
افتتاح و کلنگ زنی ۱۹۲۷ طرح عمرانی و اقتصادی در آذربایجان غربی طی دهه فجر

به گزارش پژواک قلم، یاسر رهبردین در نشست خبری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: از بین پروژه های عمرانی، اقتصادی استان، ۱۸۲۷ پروژه با اعتبار ۱۲ هزار و ۹۲۸ میلیارد تومان افتتاح و ۱۰۰ پروژه با اعتبار پیش بینی شده به مبلغ ۹ هزار و ۵۸ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۱۸۴۸ پروژه عمرانی استان با اعتبار ۱۰ هزار و ۹۵۳ میلیارد تومان در دهه فجر ادامه داد: ۱۷۵۷ طرح عمرانی با اعتبار ۸ هزار و ۴۱۹ میلیارد تومان افتتاح و ۹۱ طرح با اعتبار ۲۵۳۴ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

رهبردین ادامه داد: همچنین در این ایام، ۷۹ پروژه اقتصادی با اعتبار بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شودـ

وی اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر امسال تحت پوشش قرار گرفتن ۱۰۰ روستا به اینترنت، آسفالت ۸۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۲۰۶ میلیارد تومان، اجرای ۶۴ طرح هادی، احداث ۱۸۸ کلاس درس، احداث ۱۳ سالن ورزشی و گازرسانی به ۱۴۳ روستا انجام می شود.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت است،گفت: کارگاههای راهسازی در سطح استان فعال است که پیشرفت عمرانی کریدور غرب نیز در بین پروژه های استانی بسیار مطلوب است.

وی با اشاره به طرح مطالعاتی ترافیک شهر ارومیه افزود: پیشنهاداتی برای رفع مشکل ترافیک به شهردار ارایه شده و در کنار مدیریت شهری برای رفع مشکل در تلاشیم.

#پیشرفت_آذربایجان_غربی
#پیشرفت_ایران
#جام_رسانه_امید
#راویان_رسانه

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.