امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 761
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, پژواک قلم, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ | ارسال توسط :

دستگیری سارق اماکن خصوصی در سلماس با ۷۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با اعتراف به 70 فقره سرقت در سلماس، با عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
دستگیری سارق اماکن خصوصی در سلماس با ۷۰ فقره سرقت

به گزارش پژواک قلم، سردار “رحیم جهانبخش” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان “سلماس”، پی گیری موضوع با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس پس از تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی به سرنخ مهمی دست پیدا کرده و متوجه شدند یکی از متهمان از سارقان سابقه دار بوده، مرتکب این سرقت ها شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه رد زنی های پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

وی گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۷۰ فقره سرقت اماکن خصوصی از نقاط مختلف شهرستان اعتراف که برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی اموال مسروقه بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار جهانبخش در پایان از تعامل و همکاری مردم با پلیس تشکر کرد و اظهار داشت: موفقیت پلیس در پیشگیری از جرائم، نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان ها با پلیس است، ضمن این که شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های پلیسی شهروندان است و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.