امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 784
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, پژواک قلم, سیاسی, فرهنگی, گزارش خبری, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ | ارسال توسط :

افتتاح نخستین نیروگاه خورشیدی پشت‌بامی در اداره‌کل اقتصاد و دارایی آذربایجان غربی

اولین نیروگاه خورشیدی پشت‌بامی با ظرفیت ۴۰ کیلووات با حضور مسئولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی در ساختمان این دستگاه اجرایی نصب و راه‌اندازی شد.
افتتاح نخستین نیروگاه خورشیدی پشت‌بامی در اداره‌کل اقتصاد و دارایی آذربایجان غربی

به گزارش پژواک قلم، ۱۴ بهمن، همزمان با دهه فجر در مراسمی با حضور حبیب تربتی مدیرکل و معاونان اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی و برخی مهندسان شرکت توزیع برق استان، بهره‌برداری از پنل خورشیدی ۴۰ کیلوواتی در ساختمان امور اقتصادی و دارایی آغاز شد.

حبیب تربتی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در برنامه افتتاح این نیروگاه گفت: این نیروگاه خورشیدی دارای پنل‌های پلی‌کریستال تولید داخلی است که با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار نصب و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این طرح اولین نیروگاه پشت‌بامی در استان آذربایجان‌غربی است که با استفاده از توان فنی و مهندسی بومی استان برای بهینه‌سازی مصرف انرژی با پوشش کامل مصرف انرژی این اداره‌کل در استان ساخته و راه‌اندازی شده است.

تربتی گفت: این طرح در راستای اجرای مصوبه هیئت‌وزیران برای تأمین ۲۰ درصد برق مصرفی ادارات از محل نیروگاه‌های تجدیدپذیر(خورشیدی) و صرفه‌جویی در مصرف انرژی فسیلی و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و گازی عملیاتی شده است.

#پیشرفت_آذربایجان_غربی
#پیشرفت_ایران
#جام_رسانه_امید
#راویان_رسانه

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.