امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 814
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ | ارسال توسط :

احیای ۴۵ واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی در سال جاری

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: شهرک‌های صنعتی استان رتبه اول کشور را در احیای واحدهای راکد کسب کرد.
احیای ۴۵ واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی در سال جاری

به گزارش پژواک قلم، امیر شهسواری، ۱۴ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شهرک برگزار شد، افزود: در سال جاری ۴۵ واحد تولیدی که بدلیل رکود از چرخه تولید خارج شده بودند به چرخه تولید بازگشتند و استان رتبه اول را در بین شهرک‌های صنعتی کشور درحوزه احیای واحدهای تولیدی راکد کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی تثبیت مالکیت است، تصریح کرد: امسال با تلاش‌های که انجام شد ۷۰ درصد از اسناد بالغ بر ۶۰۸هکتار به تعداد ۱۳۲۴واحد از اراضی شهرک ها صنعتی استان سنددار شدند.

شهسوار با اشاره به اینکه بحث تکمیل زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی یکی از برنامه‌های دولت است، اظهار کرد: حدود ۴۸پروژه عمرانی برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی تعریف کرده‌ایم که نزدیک به ۱۷پروژه با اعتبار ۱۷۰میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری و کلنگ زنی رسیده‌اند.

مدیر عامل شهرک های صنعتی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مساحت شهرک‌های صنعتی استان ۲۵۰۰ هکتار است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳۷شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان داریم که در برای ۲۷ شهرک زمین واگذار شده است.

وی یاد آور شد: ۱۴ خوشه صنعتی در آذربایجان غربی شناسایی شده که در حال حاضر، ۴مورد از این خوشه‌ها که سنگ‌های تزیینی، گیاهان دارویی، بسته‌بندی عسل و محصولات باغی با محوریت انگور و سیب به مرحله تشکیل انجمن فراگیر رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: شهرک تخصصی مبل به مساحت ۹۰هکتار در ایوغلوی خوی در صورت تامین امکانات اولیه در اسفند سال جاری افتتاح می‌شود.

وی یاد آور شد: ۹هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی که معطل مانده بودند و در دست سرمایه‌گذاران بودند خل ید شدند.

#پیشرفت_آذربایجان_غربی
#پیشرفت_ایران
#جام_رسانه_امید
#راویان_رسانه

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.