امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 752
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, پژواک قلم, سیاسی, فرهنگی, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ | ارسال توسط :

ملت ایران به صورت یکپارچه انقلاب را به پیروزی رساندند

رمضان شریف گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت یکپارچه و متحد تلاش کرده و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
ملت ایران به صورت یکپارچه انقلاب را به پیروزی رساندند

به گزارش پژواک قلم، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز ۱۴ بهمن در همایش جهاد تبیین» که با محوریت انتخابات، جبهه مقاومت و مسائل روز کشور در سالن اجتماعات شرکت گاز استان برگزار شد، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت متحد و یکپارچه از امام خمینی تبعیت کرده و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند به طوری که تحلیل‌گران غربی نیز بر این موضوع اذعان دارند.

وی ادامه داد: اندیشمندان بزرگ دنیا که تحولات مهم جهان را رصد کرده و تحلیل می‌کنند به این موضوع اذعان دارند که در سال ۵۷ ملت ایران به صورت منسجم از نظام شاهنشاهی اعلام انزجار کرده و خواستار استقرار حکومت اسلامی شدند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام نیز هوشمندانه این خواست عمومی را جهت دادند و نظام مبتنی بر مردم سالاری و احکام دینی را تاسیس کردند و ملت ما را از زیر یوغ استعمار و استبداد و تبختر نظام شاهنشاهی آزاد کردند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: اگر امروز می‌بینیم که انقلاب اسلامی زنده و پوینده و بالنده رو به جلو حرکت می‌کند همچنین رکود و رخوت در آن جایی ندارد به خاطر مبداء الهام‌بخشی است که دارد و آن چیزی جز تعالیم روح‌بخش دین مبین اسلام نیست و دستاوردهای انقلاب را کسی نمی‌تواند انکار کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: فرهنگ قرآن کریم و اهل بیت(ع) بیشترین انطباق را با ارزش‌ها و باورهای ملت بزرگ ایران دارد به همین دلیل امام خمینی توانست این نظام الهی را تاسیس کند که خوشبختانه با استقبال عمومی نیز روبه رو شد.

وی دلیل همه پیروزی‌های انقلاب را فرهنگ برتر قرآن و اسلام همچنین رهبری دو عالم دینی ممتاز عنوان کرد و بیان داشت: خداوند متعال در طول ۴۵ سال اخیر نعمات زیادی را به ملت کشور ما ارزانی داشته که این مهم به معنای واقعی ارزشمند است.

این مسئول سرنوشت رهبران سیاسی دنیا را متذکر شد و گفت: بسیاری از رهبران سیاسی دنیا به دلیل اینکه از بینش و معرفت دینی برخوردار نبودند، ملت و کشور خودشان را عقب نگه داشتند و روز به روز به ملت خود بیشتر آسیب زدند ولی خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر رشد و تعالی قرار دارد چراکه در راس آن یک فقیه جامع‌الشرایط قرار دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: خداوند متعال را به خاطر وجود ارزشمند امامین انقلاب باید شکرگذار باشیم، چراکه کشورمان را از هر جهات در مسیر سعادت و رشد همه جانبه قرار داده‌اند.

#پیشرفت_آذربایجان_غربی
#پیشرفت_ایران
#جام_رسانه_امید
#راویان_رسانه

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.