امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 19 محرم 1446
شناسه خبر : 910
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, سیاسی, فرهنگی, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷ | ارسال توسط :

بازدید میدانی و دیدار مردمی فرماندار ارومیه از روستاهای دهستان دول از توابع بخش مرکزی

غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه از روستاهای دهستان دول از توابع بخش مرکزی این شهرستان بازدید کرد.
بازدید میدانی و دیدار مردمی فرماندار ارومیه از روستاهای دهستان دول از توابع بخش مرکزی

فرماندار ارومیه در این بازدیدها اظهار کرد: بر اساس قولی که به روستائیان داده بودیم به همراه بخشدار مرکزی، رئسای ادارات آب و فاضلاب، گاز، راهداری شهرستان، شورای بخش و دبیر دهیاران از روستا های شهرک نصر و داش آغل، روستای جلبر، روستای بالستان، ژار آباد و مسیر جاده دسترسی هفت روستای( ژارآباد، نصرآباد، زیوه، قمشلو، برده کش، نازناز ،ناناس ) و روستای اسلام آباد بازدید و در جمع مردم پرتلاش و قانع این روستاها حاضر شده و از نزدیک با مشکلات و خواسته های آنها آشنا شدیم.

غلامحسین عماری بیان کرد: در این سفر ۳ ساعته چند مصوبه داشتیم که بخشدار مرکزی و مدیران و مسئولین پیگیر تامین اعتبار و اجرایی شدن این مصوبه ها خواهند شد.

وی اضافه کرد: بیشتر مشکلات و خواسته های اهالی این روستا ها مربوط به آب شرب پایدار، آسفالت جاده و معابر روستا، بنیاد مسکن، اینترنت روستا ها، گاز رسانی و جهاد کشاورزی است که دستورات لازم صادر شده، امیدواریم با همگرایی و هماهنگی ایجاد شده بین دستگاه های اداری و تامین اعتبار این خواسته های به حق روستائیان برآورده شود.

فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: مردم اطمینان داشته باشند خادمان آنها در دستگاه های اداری با توان و جدیت پیگیر مشکل آنها و عمران و آبادانی منطقه می باشند.

لازم به ذکر است که بعضی از مشکلات را بصورت تلفنی با مدیران کل آن اداره نیز پیگیری و توضیحات لازمه را به مردم زحمتکش و عزیز این روستا ارائه نمود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.