امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 19 محرم 1446
شناسه خبر : 907
  پرینتخانه » اجتماعی, ایران, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ | ارسال توسط :

تجلیل از معلمان ارومیه توسط مدیرکل نوسازی آذربایجان غربی

مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان غربی با حضور در مدرسه بتول ناحیه۲ در حاشیه شهرستان ارومیه ضمن تبریک روز معلم از پرسنل و معلمین این مدرسه تجلیل کرد.
تجلیل از معلمان ارومیه توسط مدیرکل نوسازی آذربایجان غربی

پیام صدقی، در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک مقام شامخ معلم به اهمیت تعلیم و تربیت پرداخت وی ضمن قدردانی از زحمات معلمان مناطق حاشیه شهرستان ارومیه خاطرنشان کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی برحسب رسالت خطیر خویش در راستای فراهم کردن امکانات و زیرساخت های آموزشی مورد نیاز دانش آموزان در تمام نقاط استان ، به خصوص مناطق کم برخوردارترهمه توان خود را به کارمی‌گیرد، تا مدارسی ایمن ومجهز دراختیار دانش آموزان قراردهد.

وی اظهار کرد: امید داریم با تلاش مسئولان و همراهی و همیاری خیرین نیک اندیش و همکاری مضاعف همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان غربی، در مسیر تحقق عدالت آموزشی و استمرار نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گام برداشته و فضاهایی مناسب جهت تحصیل دانش آموزان عزیز مهیا کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی، با اهدای شاخه گل و لوح سپاس از زحمات و تلاشهای معلمان مدرسه دوشیفته بتول قدردانی کرد و از همه فعالان عرصه تعلیم و تربیت در راستای ایفای رسالت خطیر خود در امر آموزش و پرورش، آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.