امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ - 6 شوال 1445
شناسه خبر : 441
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, ایران, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴ | ارسال توسط :

برگزاری همایش اجتماع بانوان مهدوی در ارومیه

همایش اجتماع بانوان مهدوی در امامزاده غریب حسن ارومیه برگزار شد.
برگزاری همایش اجتماع بانوان مهدوی در ارومیه

به گزارش پژواک قلم، حجت‌الاسلام حسن محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه، ۱۶ اسفند در همایش اجتماع بانوان مهدوی که در امامزاده غریب حسن ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: درست است که امام زمان (عج) از دیده عموم غایب است اما مومنین با استناد به روایات و احادیث از حضرت تصویرسازی می‌کنند و طبق زیارت آل یاسین به حالات مختلف حضرت سلام و درود می‌فرستند.

وی ادامه داد: رفتار وعملکرد ما در قبال انقلاب اسلامی و نائب امام زمان(عج) به گونه‌ای تمرین اطاعت از امام عصر است و برخی از علما انقلاب اسلامی را شمِّه‌ای از ظهور و مقدمه‌سازی آن عنوان می‌کنند و لذا همان گونه که اطاعت از امام زمان واجب است، اطاعات از ولی فقیه مطلق نیز بر پیروان حضرت واجب است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه تصریح کرد: نقش زنان قبل از ظهور در زمینه‌سازی ظهور حجت بن‌الحسن(عج) و حضور در صحنه‌‏های مختلف از جمله صحنه‌­های فرهنگی، خانوادگی، سیاسی و اجتماعی و… جلوه می‌کند و کسب آگاهی هر چه بیشتر، ایجاد آمادگی در خود و دیگران، تربیت فرزندان و آشنا نمودن آنها با حضرت مهدی(علیه السلام) و ایجاد عشق و شور در آنها، بخشی از این نقش مهم است.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب همیشه از امید سخن می‌گویند و به جامعه امیدبخشی می‌دهند اما در دو مسئله فرهنگ و جمعیت هشدار می‌دهند و در این دو مورد نقش زنان بی‌نظیر است و می‌توانند با تربیت نسل ظهور، زمینه‌سازی ازدواج آسان و کمک به مسئله جمعیت نقش خود را ایفا کنند.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: اگر مسئله جمعیت را جدی نگیریم در آینده‌ای نه چندان دور در یک بحران و تله‌ای گرفتار خواهیم شد که خارج شدن از آن ده‌ها سال طول می‌کشد و لذا امروز یکی از وظائف بانوان و مادران این سرزمین توجه به این مسئله است.

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.