امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 732
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط :

پویش «من در انتخابات شرکت می‌‌کنم» در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام آزادموسوی به برگزاری پویش انتخاباتی در فاصله 23 بهمن تا هشت اسفند اشاره کرد و گفت: در این رابطه نیز موج رسانه‌ای با عنوان «من در انتخابات شرکت می‌‌کنم» و «انتخاب من انتخاب اصلح است» برگزار شده و طی آن علاقه‌مندان می‌توانند با ساخت نماهنگ یا جمله‌ای، به این پویش بپوندند و جایزه دریافت کنند.
پویش «من در انتخابات شرکت می‌‌کنم» در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش پژواک قلم، حجت الاسلام سید محمدسعید موسوی، رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سه همایش بزرگ ائمه اهل سنت در شمال به مرکزیت ماکو، در مرکز استان به مرکزیت ارومیه و در جنوب استان به مرکزیت مهاباد با مشارکت ائمه جماعت اهل سنت و سر عشیره‌های استان تحت عنوان یاوران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: نشست‌هایی با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتخابات در برنامه‌های دهه فجر امسال تشکیل می‌شود.

حجت الاسلام موسوی گفت: برای دهه فجر امسال، ۱۶ عنوان برنامه در سطح استان با هدف بزرگداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی اظهار کرد: از ۲۳ لغایت ۳۰ بهمن پویشی با عنوان «انتخاب من، انتخاب اصلح» با هدف کمک به انتخاب افراد اصلح در انتخابات آتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت ۱۸ ائمه جمعه شاخص اهل سنت در استان برای بیان واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: در حال حاضر ۲۸۰۰ روحانی و طلبه اهل سنت در استان وجود دارد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال با مقوله انتخابات گره خورده است تصریح کرد: امسال نخستین انتخابات پس از اغتشاشات در اسفند ماه برگزار می‌شود و این در حالی است که دشمن در تلاش برای کاهش پشتوانه اجتماعی نظام است.

مدیر مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: بی‌شک با توجه به تبلیغات سوئی که همه ساله در آستانه انتخابات از سوی دشمن برای کاهش مشارکت مردم انجام می‌شود رسانه‌ها باید در جامعه دلگرمی ایجاد کنند تا شاهد حضور چشمگیر مردم در صحنه سیاسی باشیم.

وی در ادامه از پیش‌بینی ۱۶ عنوان برنامه در دهه فجر امسال در مرکز اسلامی خبر داد و افزود: در این راستا سه همایش یاوران انقلاب با مشارکت روحانیت اهل‌سنت در شمال، جنوب و مرکز استان برگزار می‌شود و از سوی دیگر نشست نخبگانی با علمای اهل‌سنت، اعزام مبلغ تقریبی به مدارس اهل‌سنت و سرکشی به خانواده‌ شهدای اهل‌سنت پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام آزادموسوی در ادامه نیز به برگزاری پویش انتخاباتی در فاصله ۲۳ بهمن تا هشت اسفند اشاره کرد و تصریح کرد: در این رابطه نیز موج رسانه‌ای با عنوان «من در انتخابات شرکت می‌‌کنم» و «انتخاب من انتخاب اصلح است» برگزار شده و طی آن علاقه‌مندان می‌توانند با ساخت نماهنگ یا جمله‌ای، به این پویش بپوندند و جایزه دریافت کنند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.