امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 618
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها, ایران, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ | ارسال توسط :

تیم والیبال خراسان‌رضوی قهرمان مسابقات فرهنگیان کشور شد

تیم والیبال خراسان رضوی قهرمان مسابقات فرهنگیان کشور به میزبانی ارومیه شد.
تیم والیبال خراسان‌رضوی قهرمان مسابقات فرهنگیان کشور شد

به گزارش پژواک‌قلم، مسابقات والیبال کارکنان فرهنگیان کل کشور با حضور ۴۸۰ ورزشکار در قالب ۳۲ تیم به میزبانی مجموعه ورزشی شهید رجایی ارومیه برگزار شد.

در روز پایانی این مسابقات در دیدار پایانی این رقابت‌ها، تیم‌های خراسان‌رضوی و آذربایجان‌شرقی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم خراسان رضوی دو بر یک تیم آذربایجان شرقی را شکست داد و مقام اول مسابقات را به دست آورد.

همچنین تیم‌های گلستان و اصفهان نیز به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در پایان این رقابت ها مراسم اختتامیه و اهدای جوایز با حضور مسئولین کشوری و استانی برای تیم‌های برتر برگزار شد.

نشاط و شادابى معلمان در کیفیت کلاس هاى درس تأثیر مثبت و مستقیم دارد

مشاور دفتر تربیت بدنى و فعالیت هاى ورزشى وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه این مسابقات گفت: فعالیت هاى مختلف ورزشى، فرهنگى و اجتماعى و به طور کلى نشاط و شادابى معلمان در کیفیت کلاس هاى درس تأثیر مثبت و مستقیم دارد.

عباس حاجى زاده افزود: معلم آغازگر تغییر و تحول مورد اشاره در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، اگر خواهان کلاس درسى پویا و شاداب هستیم در ابتدا باید بسترهای لازم براى شادابى و نشاط معلمان را فراهم سازیم.

وى در این خصوص ادامه داد: همه فعالیت هاى جانبى و حاشیه ای معلمان از جمله فعالیت هاى ورزشى، فرهنگى و اجتماعى و به طور کلى هر برنامه اى که موجب ایجاد حس شادابى و نشاط در معلمان شود در کیفیت و کلاس هاى درس و در نتیجه تربیت دانش آموزان موفق و با نشاط تأثیر مثبتى دارد.

حاجى زاده دا رابطه با نحوه برگزارى مسابقات ورزشى فرهنگیان کشور نیز گفت: ١۵٠ هزار نفر از فرهنگیان و معلمان سراسر کشور در سطوح مختلف در این دوره از مسابقات حضور داشتند که مرحله کشورى مسابقات فرهنگیان کشور با حضور ٢ هزار و ٩٠۶ نفر در ۵ شهر ارومیه، تبریز، کرمان، مشهد و شیراز برگزار شد.

٢٨ داور در مسابقات والیبال فرهنگیان کشور در ارومیه حضور داشتند

ناظر فنى مسابقات والیبال فرهنگیان سراسر کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: ارومیه به شهر والیبال ایران معروف است و اسطوره ها و بازیکنان ملى پوش متعددى از این شهر در سطوح مختلف رشته والیبال حضور دارند.

ترابی گفت: شهر ارومیه بارها به عنوان میزبان مسابقات والیبال حتى در سطوح بین المللى انتخاب شده و تجربه لازم و کافى را براى این میزبانى دارا بود و برگزارى مسابقات در ۴ سالن با کیفیت بالا، مسابقات را به لحاظ فنى در سطح بالایى قرار داده بود.

به گفته ناظر فنى مسابقات والیبال فرهنگیان کشور این مسابقات در ٨ گروه ۴ تیمى برگزار شد که در نهایت تیم هاى فرهنگیان خراسان رضوى، آذربایجان شرقى، اصفهان و گلستان به تربیت رتبه هاى اول، دوم و سوم مشترک را کسب کردند.

انتهای پیام/

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.