امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 627
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, بین الملل, پژواک قلم, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ | ارسال توسط :

توقیف محموله داروی قاچاق

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف محموله داروی قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 200 میلیون ریال در نوار مرزي این استان خبر داد.
توقیف محموله داروی قاچاق

به گزارش پژواک قلم، سردار “محمد احمدی” در تشریح این خبر گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق، مرزبانان با مجموعه ای از اقدامات اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی سودجو قصد خارج کردن محموله داروی انسانی را دارند، منطقه را تحت کنترل خود گرفتند.

وی عنوان کرد: ماموران طی دو عملیات منسجم در نوار مرزی، توانستند ۳۶ هزار و ۷۳۹ عدد قرص و ۱۲ هزار قلم دارو و قرص، ۹۵۵ بسته پودر دندان و ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم مکمل بدن قاچاق را کشف و از خروج غیرقانونی آنها از کشور جلوگیری کنند.

سردار محمدی با اشاره به به دستگیری ۲ متهم در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله ی داروی قاچاق مکشوفه را ۶۰۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرد.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی بیان داشت: مرزبانان به طور شبانه روزی و در سخت ترین شرایط جوی و جغرافیایی با بهره گیری از تجهیزات فنی به رصد کامل نوار مرز پرداخته و با هرگونه تردد غیرمجاز و ورود و خروج کالای ممنوعه مقابله می کنند.

نویسنده : الناز نقی زاده |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.