امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 673
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, ویژه تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ | ارسال توسط :

کشف دارو و کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

فرمانده مرزباني استان آذربايجان غربي از کشف 3 هزار و 720 عدد دارو و مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در نوار مرزي این استان خبر داد.
کشف دارو و کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

سردار محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزبانان مستقر در پست و کنترل مرزی “بازرگان” در ادامه طرح کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق به کشور به چند خودروی عبوری در پایانه مرزی مشکوک و با بازرسی موفق به کشف انواع دارو و مقادیر چشمگیری کالای قاچاق شدند.

وی افزود: مرزبانان در این ماموریت در بازرسی دقیق از خودروهای توقیف شده موفق شدند تعداد ۱۲۶۰ عدد محلول تزریقی، بیش از ۲ هزار قرص، ۲ هزار و ۶۲۰ لیترسوخت، تعداد ۱۵۰۰ عدد تن ماهی، ۱۰۰ عدد تور ماهی گیری و ۳۰ متر تور کششی، ۱۱۰ کیلو گرم شکر ، ۶۹ کیلو گرم چای ، ۸۵ کیلو گرم برنج ، ۳۲ کیلوگرم قند و ۱۳ کیلوگرم روغن مایع و ۱۳ هزار نخ سیگار قاچاق را کشف و ضبط کنند.

سردار احمدی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این زمینه ۵ نفر متهم دستگیر و تعداد ۶ دستگاه خودرو نیز توقیف شد که مراتب پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزبانان با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و بی نظمی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.